ج. مه 3rd, 2024

مهاجرت به آلمان 2023 شرایط + هزینه و انواع روش های مهاجرتی

برای اطلاع از جدیدترین تغییرات در قوانین می‌توانید با مشاوران ما تماس برقرار کنید. تقریبا روسیه برای پذیرش تمامی مقاطع فیلتر سنی ندارد و این جزو مزیت‌های این کشور محسوب می‌شود. این درحالی است که بیشتر کشورهای دنیا برای ویزا کردن دانشجویان شرایط سنی خاصی دارند.

  • اساسی‌ترین پیش‌شرط مهاجرت به اتریش از طریق تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد یا فوق‌لیسانس، داشتن مدرک لیسانس و از آن مهم‌تر، پذیرش این مدرک از سوی دانشگاه‌های اتریش است.
  • امروزه کشور امارات یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان محسوب می‌شود که رفاه و سطح زندگی خوبی را برای شهروندان خود فراهم کرده است.
  • چه روز خود را با قدم زدن در کلیسای جامع زیبا بگذرانید یا از غذاهای خوشمزه خیابانی در مسیر کلاس لذت ببرید.

ارائه مدرک زبان انگلیسی یکی از الزامات اخذ پذیرش در دوره‌های تحصیلی تِز محور یا با پایان‌نامه مقطع کارشناسی ارشد است. به این مفهوم که متقاضیان باید حداقل مدرک درخواستی دانشگاه محل تحصیل را ارائه دهند. دانشگاه‌های کانادا در مقطع کارشناسی ارشد با پایان‌نامه، پذیرش مشروط ندارند و در نتیجه بدون ارائه مدرک زبان امکان دریافت پذیرش تحصیلی از این دانشگاه‌ها وجود ندارد.

مدارک مورد نیاز برای مهاجرت تحصیلی چیست؟

از جمله شرایط تحصیل دکترا در این کشور می‌توان به داشتن مدرک زبان، مدرک کارشناسی ارشد با معدل بالا، داشت مقالات علمی در ژورنال‌های معتبر، توصیه‌نامه و برخی موارد دیگر اشاره کرد. رشته‌های ادبیات، مدیریت، مهندسی، اقتصاد، کامپیوتر و زمین شناسی از محبوب‌ترین رشته‌ها برای تحصیل مقطع کارشناسی در کشور کانادا به‌شمار می‌آیند. از جمله شرایط تحصیل کارشناسی در کانادا می‌توان به مدرک پیش‌دانشگاهی، مدرک معتبر زبان، حداقل نمره 6.5 آیلتس، معدل 14 یا بالاتر، تمکن مالی و برخی موارد دیگر اشاره کرد.

  خرید بیزینس در کانادا 2023 + شرایط و هزینه‌ها- پارسی کانادا

معایب مهاجرت کاری

کشور‌های دیگر مانند کانادا، استرالیا و آمریکا نیز گزینه‌های مناسبی برای تحصیل هستند. مهاجرت تحصیلی رایگان و بورسیه تحصیلی مواردی هستند که اغلب میل زیادی به تجربه آن ها وجود دارد. چرا که بالا بودن مخارج تحصیل در کشورهای خارجی افراد را دچار نگرانی می کند. در نتیجه طبیعی است که به دنبال مهاجرت رایگان و اخذ بورسیه تحصیلی باشند. اگر شما هم تمایل به گرفتن بورسیه تحصیلی دارید خبری خوبی برایتان داریم.

دانشجویان پس از اتمام تحصیلات خود می توانند به مدت 18 ماه در این کشور بمانند و با پیدا کردن فرصت های شغلی، اقامت تحصیلی خود را به اقامت کاری تبدیل نمایند. یکی از پرطرفدارترین روش‌ها برای مهاجرت امارات متحده عربی، روش تحصیلی است. در این کشور مدارس و دانشگاه‌های زیادی وجود دارند که اقدام به پذیرش دانش‌آموزان و دانشجویان خارجی می‌کنند. برای مثال باید بدانید که دوره لیسانس در کشور امارات ۳ یا ۴ ساله است و پس از گذراندن این دوره می‌توانید مدرک تحصیلی خود را دریافت کنید. این سوال بسیاری از دانشجویان بین‌المللی است که آیا می‌توانند بدون ارائه مدرک زبان، ویزای تحصیلی دریافت کنند یا خیر.

By fdhkj