ج. مه 3rd, 2024

استخدام کارشناس پذیرش اپلای و ویزای تحصیلی در شرکت مهاجرتی راشین ایران استخدام

مهلت ثبت نام دانشجویان با توجه به رشته تحصیلی، مقطع و دانشگاه موردنظر متغیر بوده و از ابتدای ماه ژانویه تا پایان ماه ژوئن است. مهاجرت تحصیلی به کانادا به دلیل جایگاه علمی این کشور دارای اهمیت است. دانشگاه های تورنتو، بریتیش کلمبیا و مک گیل سه دانشگاه تراز اول این کشور هستند که در فهرست پنجاه دانشگاه برتر دنیا می توان اسم آنها را مشاهده کرد.

  • مهاجرت به کشورهای مدرن و پیشرفته که از سطح رفاه و امنیت اجتماعی بالایی برخوردار هستند می‌تواند تجربه‌ای جذاب و لذت‌بخش باشد.
  • معمولاً دانشگاه‌ها برای کمک به دانشجویان و کمتر کردن زحمتشان، هزینه‌ای را برای سرویس مورد بحث از آنها اخذ می‌کنند که بر روی شهریه اعمال می‌شود.
  • بسته به سن و مقطعی که قصد سپری کردن دوره‌های آن را دارید، مشخص خواهد شد که استفاده از کدام یک از ویزاهای دانشجویی و یا دانش‌آموزی برایتان مناسب خواهد بود.
  • آمریکا ۲۱٫۴٪، انگلیس ۱۲٫۶٪، فرانسه ۸٫۸٪، استرالیا ۷٫۶٪، آلمان ۷٫۴٪ و ژاپن۴٫۵٪ را به خود اختصاص داده‌اند.
  • در واقع اعتبار ویزای تحصیلی شما به اندازه ی مدت زمانی که برای دوره ی تحصیلی شما مشخص شده و نود روز پس از آن خواهد بود.
  • ضمناً آموزشگاه زبان و بخش توسعه و تحقیق موسسه دانش گستر کوه نور نیز واقع در ساختمان پاسارگاد می باشند.

بنابراین اگر شخصی ویزای تحصیلی F1 آمریکا را دریافت کند، علاوه بر اینکه خود می‌تواند در آمریکا به تحصیل بپردازد، بلکه خانواده او نیز با اخذ ویزای تحصیلی F2 آمریکا قادر به تحصیل در آمریکا خواهند بود. البته روش هایی وجود دارد که به وسیله آن‌ها می‌توانید نوع ویزای خود را در آمریکا عوض کنید و اقامت دائم آمریکا را دریافت کنید. بنابراین دانشجویانی که برای تحصیل به آمریکا می‌روند، می‌توانند از این روش ها برای کسب اقامت دائم استفاده کنند. اهمیت تمدید ویزا را با آگاهی از عواقب پایان یافتن اعتبار مجوز تحصیلی برای فردی که قصد ماندن در کانادا و یافتن شغل و اخذ اقامت دائم این کشور را دارد بیش از پیش متوجه می شویم. چه قصد ماندن بعد از پایان تحصیلات در کانادا را دارید یا نه، برای قدم اول و دریافت ویزای تحصیلی باید بازگشت خود پس از اتمام تحصیلات در کانادا را به اداره ی مهاجرت کانادا اثبات کنید.

  مهاجرت به آلمان + شرایط، هزینه و راه های اقامت در 2023

ویزای همراه

لطفا توجه داشته باشید که مدارک بسته به کشور مقصد، دانشگاه میزبان و همچنین رشته انتخابی متفاوت خواهد بود. لطفا توجه داشته باشید که برخی از این مدارک برای دریافت ویزای تحصیلی مورد نیاز است. مدارک مورد نیاز برای مهاجرت به مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به شرح زیر می باشد. مدرک زبان اصلی IELTS, TOEFL, PTA البته در صورت موجود بودن این مدارک بهتر است ارائه شود. همچنین هر شخص با اخذ ویزای تحصیلی و داشتنstudy permit  یا همان مجوز تحصیل در اکثر کشورهای محبوب به عنوان مقصد تحصیلی، امکان فعالیت شغلی و کار دانشجویی به صورت پاره وقت را خواهد داشت. شما بدون مدرک زبان انگلیسی هم می‌توانید برای دریافت ویزای تحصیلی اقدام کنید.

۱۸- شانس دانشجویان برای اقامت پس از فارغ‌التحصیلی چقدره؟

داشتن یک ایده روشن از بودجه و منابع مالی خود، از جمله بورسیه ها، کمک های مالی، و وام ها، در صورت لزوم، ضروری است. از این‌ها گذشته ایتالیا جزو ارزانترین مقاصد مهاجرت جهت تحصیلی محسوب می‌شود. در واقع در این کشور از هزینه تحصیل گرفته تا زندگی همگی کاملاً مقرون به صرفه است. با این حال مقدار هزینه مهاجرت تحصیلی به ایتالیا بسته به شهر مقصد نیز متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال شهرهای رم، میلان و بولونیا جزو گرانترین شهرهای دانشجویی این کشور محسوب می‌شود. در حالی که پیزا، پادوا و تورین در زمره ارزانترین شهرهای تحصیلی ایتالیا قرار می‌گیرند.

مدت اعتبار ویزاها و نحوه درخواست ویزای توریستی از اهمیت بالایی برخوردار
است. شما با اخذ ویزای توریستی می‌توانید در مدت زمان مشخصی در کشور مدنظر
خود بمانید، به بازدید دوستان و اقوام بروید، جاذبه‌های گردشگری کشور
موردنظر را ببینید و به سایر فعالیت‌های تفریحی بپردازید. همان طور که بیان شد پذیرش در اکثر دانشگاه ها یکسان است ولیکن ممکن است درخواست مدارکی خاص و یا مصاحبه متفاوت داشته باشند. ابتدا متقاضی می بایست برای اپلای از دانشگاه مورد نظر اقدام کند و پس از تایید دانشگاه مورد نظر اقدام به دریافت ویزا نماید. پیشنهاد می‌کنیم برای این که بتوانید از شرایط تحصیل در کشورهای دیگر، پروسه دریافت ویزا و موارد مرتبط اطلاعات بیشتری کسب کنید، وبسایت مجموعه مای آرمان را بررسی کنید تا با مطالعه مطالب مد نظرتان با این موارد آشنایی بیشتری پیدا کنید.

  بزرگترین شرکت مهاجرتی ایالت بریتیش کلمبیا کانادا

By fdhkj