ش. آوریل 27th, 2024

مهاجرت به اروپا؛ بهترین کشورها برای آنهایی که زبان بلد نیستند کدامند؟ Euronews

سیستم بهداشت و درمان در هلند دارای سطح کیفی بالا و هزینه‌های معقولی است. هلند یکی از پیشروترین کشورها در مقوله‌ی توسعه‌ی پایدار است و این کشور از ثروتمندترین کشورها در دنیا محسوب می‌شود. سیستم بهداشت و درمان در استرالیا شامل بیمارستان‌ها، مراکز بهداشتی، کلینیک‌ها و مراکز تحقیقاتی است. هزینه‌ی تحصیل در انگلیس به طور میانگین بالاتر از دیگر کشورهای اروپا است.

  • متقاضیان می توانند از طریق کار، خرید ملک، کارآفرینی، تحصیل، ازدواج، شرکت در دوره های زبان ترکی و یا ثبت شرکت به ترکیه مهاجرت کنند.
  • سوئیس در میان کشورهای بسیار ثروتمند با استانداردهای بسیار بالای زندگی جای دارد.
  • هزینه‌های زندگی نیز به کشور انتخابی و همچنین شهر محل سکونت‌تان بستگی دارد.
  • افرادی که قصد مهاجرت به از طریق سرمایه گذاری به کشور های مختلف را دارند یقینا دارای سرمایه اولیه مناسب بوده و همین امر این دسته از متقاضیان مهاجرت را از پیگیری روش هایی مانند مهاجرت کاری و یا تحصیلی بی نیاز نموده است.
  • برای اطلاعات بیشتر در مورد راه های مهاجرت پرستاران به کانادا میتوانید با مشاورین موسسه بین المللی راد تماس گرفته و از مشاوره های آنان بهره مند شوید.

آب‌وهوای متنوع این کشور یکی از مهم‌ترین نکات زندگی در دانمارک است که امکان تجربه‌ی انواع آب‌وهوای معتدل، گرم و سرد را در طول سال فراهم می‌کند. البته ناگفته نماند دمای هوا در زمستان بسیار کاهش می‌یابد و هرسال سرمای سخت و زودهنگامی در انتظار شهروندان است. سوئد یکی از کشورهای پیشتاز در حوزه حقوق بشر به‌ویژه زنان و کودکان است که این موضوع فرصت‌های برابری را برای تحصیل و اشتغال افراد مهاجر فراهم می‌کند. از دیگر نکات مثبت این است که نیوزیلند دانشگاه‌های برتری دارد که به دانشجویان فرصت تحصیل در رشته‌های مختلف را می‌دهد. همچنین این کشور بیمارستان‌ها و مراکز درمانی پیشرفته دارد که از آخرین تجهیزات و تکنولوژی‌های پزشکی استفاده می‌کنند.

  مراحل مهاجرت تحصیلی + 11 گام موثر برای مهاجرت تحصیلی آسان و سریع مرکز مشاوره آویژه

اقامت استرالیا از طریق ویزای 189

برای مهاجرت به این کشور مدرک زبان مورد نیاز نیست و امکان اخذ ویزای همراه برای دانشجو محیا شده است. در حال حاضر المان و اتریش با بحران نیروی کار
مواجه هستند و درخواست ورود نیروی کار از کشورهای دیگر را دارند. این رشته در
اروپا بسیار پرطرفدار است و این موضوع دلیل اصلی مهاجرت حسابداران به اروپا می‌باشد. ولی ما در ابتدا باید بدانیم کدام کشور از لحاظ هزینه، دانشگاه، بازار کار، امکان
دریافت اقامت دائم بعد از تحصیل برای ما مناسب تر است. همانطور که می دانید اغلب کشورهای اروپایی غیر انگلیسی زبان بوده و زبان های بومی و خاص خود را دارند که از جمله آنها می توان به زبان های آلمانی، فرانسوی، اسپانیولی، پرتغالی، سوئدی و… اشاره نمود. در این بین کشورهایی همچون انگلستان، ایرلند، اسکاتلند و ولز نیز کشور انگلیسی زبان به حساب می آیند.

کدام کشور برای مهاجرت بهتر است؟

در ابتدا باید به این نکته مهم اشاره کرد که پناهنده در کشورهای مختلف تعاریف متعددی دارد و دولت هر کشور قوانین خاصی را در خصوص آنها اعمال می کند. به طور کلی پناهنده به شخصی گفته می شود که به دلایل مختلف خواستار ترک کشور مبدا خود می باشد و از کشور دیگری از طریق حقوق بین الملل خواستار پناهندگی است. طبق قوانین برخی از کشورها، افرادی که به دلیل داشتن گرایشات مذهبی، سیاسی، اجتماعی و یا تعلق داشتن به یک گروه خاص، قادر به زندگی در کشور مبدا خود نیستند، می توانند برای مهاجرت از طریق پناهندگی درخواست دهند. در برخی از کشورها هیچ تفاوتی میان پناهندگان سیاسی و پناهندگان غیر سیاسی وجود ندارد. اینکه بدانیم از کجا مهاجرت را شروع کنیم برای داشتن یک پرونده مهاجرتی موفق بسیار موثر است. هر فرد می‌بایست با توجه به انگیزه‌های خود از مهاجرت و مطالعه قوانین کشور مدنظر  بهترین کشور را به عنوان مقصد برگزیند.

  مهاجرت به آمریکا: راه های مهاجرت،هزینه و شرایط برای ایرانیان

۴- آمریکا

کیفیت زندگی ترکیبی از بسیاری از رتبه‌بندی‌ها و شاخص‌هایی است که پیش‌تر توضیح داده شدند. سازمان‌هایی که این رتبه‌بندی‌ها را فراهم می‌کنند، از خصیصه‌های گوناگون و وزن‌دهی‌های مختلفی برای خصیصه‌های گوناگون استفاده می‌کنند. در این بخش از مطلب بهترین کشورها برای مهاجرت برنامه نویس و مهاجرت کاری برنامه نویسی برخی از این رتبه‌بندی‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد. افراد ممکن است در سنین گوناگون و به دلایل متعدد و متنوعی، تصمیم به مهاجرت از شهر محل سکونت خود به شهری دیگر و یا از کشور محل تولد خود به دیگر کشورها بگیرند.

By fdhkj