ج. مه 3rd, 2024

️ مهاجرت تحصیلی به کانادا چقدر هزینه دارد ️

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل برای دانشجویان بین المللی با گذراندن مراحل قانونی همراه است. در ابتدای امر دانشجویان می بایست از 3 الی 6 ماه قبل از شروع ترم در مدارس، کالج یا دانشگاه ها اقدامات اولیه را جهت اخذ پذیرش انجام دهند. پس از دریافت پذیرش تحصیلی می بایست درخواست خود را مبنی بر اخذ ویزای تحصیلی در کنسولگری کانادا اعلام نمایند. به همین منظور دانشجویان می بایست مدارکی را برای دریافت ویزای دانشجویی ارائه دهند. در مقایسه با بسیاری از کشورها از جمله کشورهای اروپایی و آمریکا، هزینه تحصیل در کانادا بسیار مقرون به صرفه است.

  • بدین معنا که در این کشور بین مهاجرین و کانادایی‌ها از این لحاظ تبعیضی اعمال نمی‌شود.
  • برای ورود به کانادا به‌عنوان یک دانشجوی بین‌المللی، باید نامه پذیرش از یک مؤسسه آموزشی تعیین‌شده (DLI) دریافت کنید و برای مجوز تحصیل درخواست دهید.
  • خب واقعیت را بخواهید، وکیل مهاجرت کانادا از همان ابتدا، یعنی از زمان گرفتنِ تصمیم مهاجرت، تا سال‌ها پس از مهاجرت و زندگی در کانادا، یعنی تا گرفتن اقامت دائم و پاسپورت می‌تواند به شما کمک کند!

اگر به دنبال کسب نمره بالا در آزمون زبان خود هستید، ما متخصصان واجد شرایطی داریم که می‌توانند شما را در دستیابی به این هدف  همراهی کنند. شما از طریق زبان، تحصیل در کانادا، همسر، پیشنهاد کار، تجربه کاری، سطح تحصیلات، برنامه نامزدهای استانی، دریافت کمک حرفه‌ای و … می‌توانید رتبه CRS خود را برای اکسپرس اینتری کانادا بهبود بدهید. همانطور که می دانید، سیستم جامع رتبه بندی در اکسپرس اینتری، رتبه نامزدهای واجد شرایط برای مهاجرت به کانادا را بر اساس سن، سطح تحصیلات، مهارت زبانی، تجربه کاری کانادایی و… تعیین می‌کند.

  هزینه مهاجرت به کانادا بررسی هزینه تمام روش‌های اقامت کانادا 2023 ویزاموندیال

آزمون دولینگو برای اخذ اقامت دائم کانادا معتبر است؟

در سن‌های بالاتر نیز می‌توان برای پیداکردن کار در کانادا اقدام کرد؛ اما هر قدر سن متقاضی بیش‌تر باشد، شانس او برای پذیرش در برنامه‌های مهاجرت کاری کانادا پایین می‌آید. برای مهاجرت از طریق کار به کانادا باید حداقل مبلغ ۱۳,۷۵۷ دلار کانادا تمکن مالی داشته باشید؛ البته اگر بتوانید از یک کارفرما در کانادا جاب آفر (پیشنهاد شغلی) دریافت کنید، نیازی به ارائه گواهی تمکن مالی ندارید. آیا می‌توان ویزای توریستی کانادا را دریافت کرد و سپس با این ویزا در کانادا مشغول به کار شد؟ خیر.

اسکیل ورکر کانادا

در مرحله دوم، داوطلبانی که انتخاب شده اند باید در مدت زمانی برابر با 24 ماه، درخواست خود را برای دریافت اقامت دائم در کانادا به اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا ارائه دهند. با توجه به برنامه مهاجرتی مورد نظر، شرایط دریافت ویزا نیز متفاوت است. به عنوان مثال، عموماَ شرایطی مانند برخورداری از حداقل سرمایه جهت اثبات توانایی مالی برای زندگی در کانادا، برخورداری از گذرنامه معتبر و برخورداری از عدم سوء پیشینه، از جمله شرایط دریافت ویزای بازدید کننده کانادا هستند.

هزینه اخذ ویزای توریستی با مجوز تحصیل یا مجوز کار در کانادا 100 دلار کاناداست و تا 10 سال اعتبار دارد. اگر اداره مهاجرت کانادا درخواست شما برای اِستادی پرمیت یا ورک پرمیت را تایید کند، شما باید ویزای توریستی بگیرید. چرا که به‌طور خودکار بعد از ثبت درخواست برای Study permit یا Work permit برای شما ویزای توریستی صادر خواهد شد. البته حتما تایید ثبت اِستادی پرمیت/ورک پرمیت خود را در فرودگاه‌های کانادا، همراه داشته باشید.

  مهاجرت به آمریکا: راه های مهاجرت،هزینه و شرایط برای ایرانیان

By fdhkj