د. مه 20th, 2024

راهنمای کامل مهاجرت به کانادا: نکات مهم قبل از شروع مسیر!

هزینه خرید ملک در مراکز شهری کانادا را می توان در حدود 2700 تا 11840$ دلار کانادا تخمین زد و هزینه خرید ملک خارج از مراکز شهری در حدود 2150 تا 9370$ دلار کانادا برآورد شده است. به طور متوسط اجاره یک خانه با یک اتاق خواب در مراکز شهری کانادا، 791 تا 2155$ دلار کانادا هزینه دربر خواهد داشت و هزینه خانه ای مشابه خارج از مرکز شهر در حدود 635 تا 1766$ دلار کانادا خواهد بود. برای خرید ملک در مرکز ونکوور، باید انتظار پرداخت تا 16145$ دلار کانادا به ازای هر متر مربع را داشت و هزینه خرید هر متر مربع ملک خارج از مرکز این شهر، 2400 تا 3500$ دلار کانادا ارزیابی می شود. اجاره ماهیانه خانه ای با سه اتاق خواب در مرکز شهر اوتاوا، هزینه ای در حدود 2200 تا 3500$ دلار کانادا در بر خواهد داشت و اجاره خانه ای مشابه خارج از مرکز شهر 1650 تا 2500$ دلار کانادا برآورد می شود. هزینه اجاره خانه ای با سه اتاق خواب در مرکز شهر مونترئال در حدود 1800 تا 3000$ دلار کانادا خواهد بود و اجاره ماهانه خانه ای مشابه خارج از مرکز شهر، 1100 تا 2000$ دلار کانادا ارزیابی می شود.

  • تمام برنامه‌های مهاجرتی ماهر که بخشی از سیستم اکسپرس اینتری هستند، از متقاضیان می‌خواهد که دانش خود را برای حداقل یکی از دو زبان رسمی کانادا، یعنی انگلیسی یا فرانسوی، ثابت کنند.
  • مواردی هم به مسکن، غذا، کتاب، لوازم تحریر و هزینه های جانبی دیگر بستگی دارد.
  • کانادا از دوستان و خانواده ساکنان کانادایی و ساکنین طولانی مدت دعوت می کند زیرا خانواده های مستحکم بستر عموم مردم و اقتصاد کانادا هستند.
  رصدخانه مهاجرت ایران بحران مهاجرت معكوس در كيش

ما در اخذ پذیرش دانشگاه‌ها و کالج‌های انگلستان برای دانشجوهای ایرانی، بهترین بورس‌های تحصیلی در انگلستان را فراهم می‌کنیم. این نوع ویزای تحصیلی برای افراد بالای 17 سال است که قصد ادامه‌ی تحصیل در کالج‌ها و دانشگاه‌های انگلستان را داشته باشند. ویزای کوتاه‌مدت انگلیس بازه‌ی زمانی 6 الی 11 ماه را شامل می‌شود و قابل تمدید نیست. در صورتی که ویزای کوتاه مدت انگلیس داشته باشید امکان تحصیل در مدارس و دانشگاه‌های دولتی انگلیس و اجازه‌ی کار نخواهید داشت.

بررسی آب و هوای کانادا

دفاتر ویزا درخواست‌های ارجاع‌شده را ارزیابی می‌کنند و تعیین می‌کنند که آیا متقاضی شرایط پناهندگی را دارد و آیا فرد در کانادا پذیرفته می‌شود یا خیر. اگر هزینه بیومتریک خود را هنگام ارسال درخواست ویزا پرداخت کرده باشید، نامه دستورالعمل بیومتریک خود را ظرف 24 ساعت پس از ارسال درخواست دریافت خواهید کرد. این ویزا به گردشگران این امکان را می دهد که هر بار به مدت شش ماه بدون درخواست مجدد وارد کانادا شده و دوباره وارد کانادا شوند. برای شرکت در آزمون دولینگو باید 49 دلار را جهت ثبت نام پرداخت کنید.

تمکن مالی برای ویزای سرمایه گذاری

در نقطه مقابل، طرح اسکیل ورکر و مهاجرت کاری به کانادا شامل کارت اقامت دائم شده و به همین خاطر به عنوان مهاجرت دائم این کشور محسوب می شود. از این رو طرح های مهاجرت به کانادا دارای تفاوت های عمده ای با یکدیگر بوده و نمی توان صرف ارزانی و یا سریع بودن در مورد آنها تصمیم گیری کرد. این در حالی است که به ازای وجود عضو بیشتر خانواده (نظیر فرزند)، مبلغ 3 هزار دلار سالانه و یا 255 دلار ماهانه به نامه تمکن مالی دانشجو اضافه می گردد. در حال حاضر، در صورتی که بخواهید از طریق موسسات اعزام دانشجو برای مهاجرت تحصیلی کانادا اقدام کنید، موجودی مورد نیاز برای نامه تمکن مالی دانشجو 12 هزار دلار برای هر سال اعلام می گردد. در برخی از برنامه‌های مهاجرتی همچون سرمایه گذاری، کارآفرینی و خود اشتغالی، با توجه به شرایط هر متقاضی از آن‌ها مصاحبه به عمل می‌آید تا اهداف و کسب و کار و تطابق آن‌ها با قانون، تعیین و بررسی شوند. اگر دوست شما مسیری را انتخاب کرده و از آن طریق مهاجرت کرده، الزاما آن روش برای شما ایده آل نخواهد بود.

  ثبت شعبه شرکت در کانادا کاناداپاس

با این حال، اگر استان خاصی با کمبود نیروی کار مواجه شود، برنامه نامزد استانی وارد عمل می­ شود و استان کارگران خارجی را انتخاب می ­کند تا این کمبود را رفع کنند. راه­های زیادی وجود دارد که از طریق آن شهروندان کانادایی یا مقیم دائم کانادا می­توانند حامی مالی یکی از اعضای خانواده­اش در خارج از کانادا برای مهاجرت به این کشور شود. طبق سایت اداره مهاجرت کانادا در حال حاضر مدت زمان بررسی پرونده‌‌های توریستی برای کسانی که از ایران اقدام می‌کنند ۱۰۲ روز است. با خرید ملک، خرید اوراق، خرید بیزینس و ثبت شرکت می‌توانید در دانمارک سرمایه‌گذاری کرده و اقامت این کشور را اخذ کنید. حین اقامت تحصیلی در دانمارک اجازه 20 ساعت کار در هفته در برخی ماه‌ها و اجازه کار تمام وقت در بعضی ماه‌های دیگر سال را هم دارید. همچنین می‌توانید با توجه به شرایط خود، اقامت تحصیل در دانمارک را تا 2 سال تمدید کنید.

By fdhkj