چ. مه 8th, 2024

راهنمای مهاجرت به کانادا ۲۰۲۳ سازمان مهاجرتی سپهر فلاحتی

در مقوله مهاجرت به کانادا تنها مقوله هزینه، فاکتور اصلی و تعیین کننده نبوده و بحث زمان و سختی و آسانی پروسه مهاجرت نیز برای متقاضی از اهمیت زیادی برخوردار است. با ما همراه باشید تا در ادامه از جنبه های مختلف به تشریح جزئیات ارزانترین راه مهاجرت به کانادا بپردازیم. در صفحه مشاورین رسمی و مجاز جهت انجام امور مهاجرتی به کانادا و صفحه وکیل مهاجرت به کانادا در ونکوور می‌توانید اطلاعات بیشتری را در این زمینه به دست آورید. اگر نیاز به مشاور یا وکیل دارید، از مشاورین رسمی و مورد تایید اداره مهاجرت کانادا خدمات دریافت کنید. اگر چه اخبار و مطالب منتشره با نهایت دقت نویسنده مکتوب گردیده، ولی همچنان می تواند دستخوش تغییرات مرور زمان بوده و یا عاری از اشتباه انسانی نباشند.

  • قابل ذکر است که در راستای قوانین بین الملل همراه، همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال تلقی می گردد و ویزای همراه کانادا به این رده از افراد خانواده تعلق می گیرد.
  • یکی از شرایط شرکت در کنفرانس کانادا، مرتبط بودن محتوای موضوع کنفرانس به شغل و تحصیلات فرد است.
  • در صورت داشتن جواز کار معتبر در کانادا نیازی به ارائه مدارک فوق نیست و تنها باید پیشنهاد کاری را از کارفرمایی قابل قبول در مناطق آتلانتیک دریافت کنید.
  • یک خوبی دانشگاه واترلو این است که رسماً یک رشته‌ی دیتا ساینس به‌صورت مجزا دارد؛ یعنی شما وارد رشته‌ی کامپیوتر ساینس نمی‌شوید که بهتان چند تا کورس بدهند.
  • ابتدا، خوب است از طریق حمایت مالی خانواده یا Express Entry و استارت آپ جهت اخذ چنین مجوزی پیش روید.
  رشته کامپیوتر چیست؟ رشته مهندسی کامپیوتر چیست

همچنین الزامی بر بیولوژیکی بودن فرزند وجود نخواهد داشت و اگر فرزند بیشتر از 22 سال داشته باشد اما از لحاظ جسمی یا روانی دارای مشکل باشد می‌تواند به‌عنوان فرزندِ وابسته توسط اسپانسر به کانادا مهاجرت کند. نرخِ ریجکتی‌های ویزای دانشجویی از سمت ادارۀ مهاجرت بالا رفته است و درصورت وجود کوچک‌ترین ایرادی در پرونده، ممکن است ریجکت شوید. از انتخاب اشتباهِ دانشگاه و رشته گرفته تا نقص مدارک و جلب‌نکردن رضایت آفیسر، همه ریزه‌کاری و نکات مهمی دارند.

هزینه ارزیابی مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا

در صورتی که صندوق در چند سال اخیر کارکرد خوبی داشته است، به این معنی می باشد که آن بیزینس هم اکنون فعال و سودده است و احتمال ورشکستگی آن کم است. متقاضی در اغلب موارد برای خرید بیزینس در کانادا می بایست سابقه مدیریتی مرتبط نشان دهد در کنار این امر داشتن سرمایه لازم، سطح زبان، مدرک تحصیلی و ارائه بیزینس پلن، از شرایط اقامت در کانادا از طریق خرید بیزینس می باشد. در این مسیر ابتدا اجازه سکونت موقت کانادا به متقاضی داده می شود و در صورتی که بیزینس وی سودآور باشد، می تواند برای سکونت دائم این کشور درخواست بدهد. کانادا از جمله بهترین کشورهای جهان برای مهاجرت طبق آمار جهانی به شمار می رود و سالانه افراد زیادی این کشور را به عنوان مقصد مهاجرت خود انتخاب می نمایند. کانادا کشوری سردسیر است و اکثر مردم آن در بخش جنوبی و خوش آب و هوای این کشور در نزدیکی خاک آمریکا زندگی می کنند.

هزینۀ ویزای تحصیلی کانادا  چقدر است؟

هزینه بلیط هواپیما برای سفر به شهر مورد نظر نیز مبلغ قابل توجهی‌ست. هزینه زندگی سالانه یک فرد مجرد در کانادا به طور میانگین 12,960 دلار و یک خانواده 5 نفره نیز حدود 27,315 دلار اعلام شده است. مهاجرت به این کشور از طریق کارآفرینی شرایط متفاوتی در سراسر این کشور دارد. هزینه و میزان سرمایه در این روش به استان مورد نظر بستگی دارد؛ برای مثال حداقل سرمایه در استان انتاریو 400 هزار دلار کانادا اعلام شده، در حالی که برای کارآفرینی در استان بریتیش کلمبیا 300 هزار دلار کانادا مورد نیاز است. در واقع این مبلغ در حساب یکی از بانک‌های کشور کانادا به صورت سپرده‌گذاری واریز می‌شود و حدود شش‌ماه پس از افتتاح حساب و تکمیل موجودی، اقامت دائم کانادا صادر می‌شود. علاوه‌بر مبلغ سرمایه‌گذاری که قابل برداشت است، مبلغی حدود 350 دلار در پروسه مهاجرت پرداخت می‌شود که قابل استرداد نیست.

  مهاجرت به آمریکا: راه های مهاجرت،هزینه و شرایط برای ایرانیان

اگر می‌خواهید تحصیل خود را در کانادا ادامه دهید، برای تمدید استادی پرمیت باید 30 روز قبل از اتمام تاریخ اعتبار آن اقدام کنید. درخواست تمدید استادی پرمیت کاملا آنلاین است و باید تمامی مدارکی که برای اولین بار درخواست استادی پرمیت می‌دادید، را آماده کنید. تاریخ انقضای استادی پرمیت شما بدین معناست که دوران تحصیل شما تمام شده و باید خاک کانادا را ترک کنید. این تاریخ را می‌توانید در قسمت بالا سمت راست، استادی پرمیت مشاهده کنید. معمولا اعتبار استادی پرمیت معادل زمان تحصیل در رشته و دانشگاهی است که برای آن درخواست داده‌اید به علاوه 90 روز اضافه جهت آماده شدن برای ترک کانادا و یا تمدید استادی پرمیت‌تان. هرکدام از این مراحل شرایط و مدارک خاص خود را نیاز دارند که ما در ادامه جزئیات کامل را برای شما شرح داده‌ایم.

By fdhkj