پ. مه 9th, 2024

بهترین کشورها برای مهاجرت ایرانیان 2023 هلدینگ رسام

ایسلند با جذابیت‌های زیبای طبیعی و منظره‌های چشمه‌های تمام عیار و صرف نظر از اینکه در سال 2017، به عنوان شاخص صلح جهانی تبدیل شده است، مکانی فوق‌العاده برای زندگی است. در واقع، خطرات امنیتی در ایسلند ناچیز است (در بسیاری از کشورهای شمالی مانند فنلاند، نیز اینگونه است. اگر هدف شما از مهاجرت به انگلستان تحصیل باشد، باید بدانید که مدرک تحصیلی که در انگلستان به فرد اعطا می‌شود دارای سطح بالایی است و فرصت‌های شغلی این کشور برای رشته‌های پزشکی و مهندسی بسیار بالاست. از آنجا که مردم از سراسر جهان به آنجا می‌آیند، فردی که در بریتانیا است به خوبی در معرض دید قرار می‌گیرید و می‌تواند تجربه‌های زیادی بدست آورد.

  • اتریش از نظر تعادل کار و زندگی رضایت 71 درصد مهاجران را کسب کرده و بسیاری از افراد در نظر سنجی‌ها اعلام کرده‌اند که در شغل خود پیشرفت کرده‌اند.
  • این کشورها مزایای شغلی مناسبی برای کارکنان صنف های مختلف داشته و اصولا از استخدام نیروهای جوان و متخصص استقبال زیادی می کنند.
  • بسیاری از مهندسین کامپیوتر، IT, مکانیک، برق و استاد کاران مجرب در زمینه ساختمان سازی و اجرای گروه های عمرانی در داخل کشور، بازار کار مناسبی ندارند، در حالیکه کشورهای پیشرفته دارای بازار کار گسترده می باشند.
  • همچنین فرانسه از قوی‌ترین کشورهای دنیا در صنعت توریسم هست؛ جاذبه‌های بی‌شمار فرهنگی و تاریخی مردم زیادی را از سراسر جهان راهی فرانسه می‌کند.
  ️ مهاجرت تحصیلی به کانادا چقدر هزینه دارد ️

مردم این کشور به زبان آلمانی صحبت می‌کنند و البته زبان‌های کروات و مجارستانی نیز در این کشور دیده می‌شود. آب و هوای کشور اتریش معتدل اقیانوسی است به طوری که اغلب دارای تابستان‌های گرم بوده و دما به ۳۵ درجه هم نمی‌رسد. هر سال از نیوزیلند به لطف نرخ جرم پایین، توانایی‌های نظامی، ثبات سیاسی و احترام به حقوق انسانی با عنوان امن‌ترین و صلح‌دوست‌ترین کشور دنیا یاد می‌شود. نیوزلند در زمینه کشاورزی توانسته رشد خوبی داشته باشد به طوری‌ که در این کشور فضای کشاورزی بسیار مدرن پیش می‌رود. وقتی در هلند هستید، حتما سری به خانه رامبرانت و ون گوگ بزنید و در جشنواره گل‌های لاله شرکت کنید.

۳- آلمان از بهترین کشورها برای مهاجرت

پس از گذراندن این دوره 3 ساله، این دانشجویان در کلینیک ها و بیمارستان های کشور آلمان مشغول به کار می گردند. برای مهاجرت به آلمان می توانید از برنامه جاب آفر این کشور اقدام نمایید. از آنجایی که شغل پرستاری به صورت مستقیم به سلامت افراد جامعه مرتبط است، این شغل در کشورهای پیشرفته از اهمیت بالایی برخوردار است.

پرداخت هزینه سفارت استرالیا؛ صفر تا صد نحوه تعیین وقت سفارت استرالیا

ویزای جست و جوی کار به متقاضیان مهاجرت این امکان را می‌دهد که به مدت شش ماه در این کشور، هم خود را محک بزند و هم شرایط زندگی و کار در آلمان را. به این صورت، شما بدون متحمل شدن ریسک زیاد، می‌توانید به ورت آزمایشی یک دوره در آلمان مشغول کار و زندگی شوید و در صورتی که شرایط برای شما مناسب نبود، می‌توانید به کشور خود بازگردید. همواره نمی‌توان به سؤال کدام کشور بهترین کشور برای مهاجرت است، پاسخی مشخص داد. برای هر فردی، بسته به نوع شرایطی که دارد و نیز اهدافی که به منظور تحقق آن‌ها به مهاجرت فکر می‌کند، کشوری مناسب است.

  مهاجرت به اروپا؛ بهترین کشورها برای آنهایی که زبان بلد نیستند کدامند؟ Euronews

بهترین کشور برای مهاجرت کاری ایرانیان

میزان جرم و جنایت پایین و امنیت بالا مهاجران زیادی را جذب این کشور کرده است. علاوه بر این شهروندان کانادایی رفتار بسیار دوستانه ای با مهاجران دارند. بازار کار نامحدود در برخی از کشورها یکی از مزیت های بزرگ به شمار می رود.

By fdhkj